Pages

Friday, March 30, 2012

Earth hour 2012...


Awak.., awak.. sayang bumi tak..??? jika anda salah seorang penduduk bumi..jum tunjukkan sokongan awak2 semua dengan menyokong kampen yang dianjurkan oleh WWF buat kali ke 3. Hanya 1jam sahaja diperlukan untuk melakukan kampen ni.Senang kan??

Esok, 31 march 2012 kul 8.30mlm akan bermula earth hour, waktu malaysia. kempen selamatkan bumi selama 60minit...Dulu tiap2 kali earth hour, saya and Da geng mesti excited. excited nk dok bergelap ngn member2 . hihihi..( tetiba teringat kenangan kt hostel (T_T) rindu saat2 dulu) ~ ayat taching la plakk huuu

Korang taw tak ,tujuan utama kempen ini bagi mendidik generasi muda sedari awal mengenai keindahan bumi kiter serta kepentingan untuk menjaga dan memulihara alam sekitar untuk tatapan generasi akan datang...haaa tetiba ayat skema datang adeihhh..Lgpun sambil kita selamatkan bumi.. kita leh gak rasa camna org yg hidup susah xde electric kan. insaf & bersyukurlah dgn rezeki yg Allah bg kat kita skrg ni. kalo kita rasa kita hidup susah.. percayalah ada lg insan yg lebih susah. :)

Oklah.. so jgn lupa tau. esok sama2 kita tutup semua lampu & mari kita bergelap tanda sokongan pada kempen earth hour ni. ni 1 dunia join tau. korg xnk ke? (ayat peneuh mengharap)..;)

So apa lagi kengkawan, kite joint lah kempen ni untuk selamatkan alam sekitar....

Horaayyy...Saya sayang bumi..AWAK ??


Jum layan gamba dulu..











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...