Pages

Monday, April 18, 2011

MODE: Examm

~ Bi Taufiq wan Najah fil Imtihan.. ~Doakan..

Di kesempatan ini, saya memohon ribuan ampun dan maaf atas segala kelemahan diri ini. Saya akan menghadapi final exam x lama lagi, jadi saya memohon doa dari semua pembaca sekalian agar Allah permudahkan segala urusan saya dalam menjawab soalan-soalan yang bakal dihadapi nanti. Mohon agar Allah s.w.t. memberikan yang terbaik buat hamba yang lemah ini. Hamba yang lemah ini amat memerlukan doa-doa dari antum semua.

“Rabbuna yassir wa la tu’assir”

[Allahumma najihna fi hazal imtihan wa fi dunia wal akhirah]

Doakan kecemerlangan saya dalam medan peperiksaan akhir untuk sem 6 yang akan bermula pada 25 April – 11 Mei ini. Mohon Allah s.w.t. memberikan apa yang terbaik buat diri ini dan juga keputusan yang terbaik buat ummat Islam jua. Amin. Jazakumullah khairan kathira.

* maka dengan ini ..ektibiti berblog berehat seketika huuu ( T_T )



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...